bižuterie
Obchodní podmínky 

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží nabízené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, či e-mailu.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je uložena automaticky po dokončení objednávky, potvrzení objednávky Vám systém zašle obratem na Vaš e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit do 12:00 večer následujícího dne a to SMS, e-mailem bez udání důvodu. Stačí uvést napr. číslo objednávky, jméno, e-mail či objednané zboží.

 

5) POŠTOVNÉ A BALNÉ

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek 110,- Kč v případě zaslání zboží na dobírku. Zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání a připočítáváme 50% poštovného. Při objednání nad 1000Kč je poštovné a balné zdarma.

 

 

6) DODACÍ LHŮTA

Zboží zasíláme poštou do 7 pracovních dní, pokud je zboží na skladě. Z důvodů velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání. V takovém případě přijměte naši omluvu. O zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží budete informováni.

 

7) REKLAMACE

Záruční doba je 24 měsícu a záčína běžet dnem převzetí objednávky. Záruční doba je uvedena pouze v těchto podmínkach. Záruční a pozáruřní servis se řeší na dálku, tj. zasláním výrobku na naši KONTAKTNÍ adresu. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je vhodné neprodleně nahlásit.  Informujte nás o Vašem záměru a my Vám poskytneme všechny informace, podklady a poradíme jak nejlépe vyřídit reklamaci k Vaši spokojenosti, pak stačí zboží zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši KONTAKTNÍ adresu. Reklamace řešíme bezodkladně, do 14 dnů od převzetí zásilky. Po vyřízení reklamace Vás budeme neprodleně informovat.

Záruka se vztahuje pouze na závady výrobního charakteru. Dle zákona (obč.zák. § 619-622) nelze slučovat záruční dobu s životností výrobků, respektive s jeho běžným opotřebením. Práva ze záruky se rovněž nevztahují na odření, poškrábání, přetržení, zalomení či jiné mechanické poškození. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nešetrným nebo násilným zacházením s výrobky, neodbornými zásahy, nedodržením technických podmínek pro provozování a na vady vzniklé v důsledku oprav, které neprováděl prodávající nebo jím pověřená osoba.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši KONTAKTNÍ adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě